Sunday, January 13, 2008

נטע / הגשה 14

http://enm4.blogspot.com/



נטע

2 comments:

Yonatan Cohen said...

נטע שלום
השילוב בין המיכלים ובין רצועות הטופוגרפיה-סירקולציה מעניין ונכון.
בצורה הזו את מצליחה לשבור את הנראות המאורגנת של מיכלי הפרוגראמות.
יהיה מעניין להתייחס, כפי שעשית, ברצועות אלו כאל רצועות חוסמות מבט, צמחיה, וכו (ראי אריאל נוימן) ולאפשר "החבאה" של פרוגראמות טורדניות.
הייתי חושב על אפשרות שבא חסימות המבט מקבילות לרצועות אלו אך גם עוזבות אותם ומתרחקת או מתרחבות על מנת לאפשר מבטים ארוכים.
אגב, יכול להיות שהתייחסת לזה המפגש הקודם ופספסתי, מה הגישה שלך למגורים?

ליל מנוחה
יונתן

Yuval Yasky said...

נטע,
אני חייב להתחיל במחמאה, אני סבור שהפרויקט מתקדם יפה והעבודה רצינית וטובה. המעבר ל 1:500 היה מהלך נכון וטוב והוא מוסיף הרבה אמינות לפרויקט.
כמה הערות - יונתן הזכיר את השאלה של המבטים הרחוקים, כמדומני בדיאגרמות האחרונות שהראית לפני שנכנסת לתוך התכנון היותר מפורט הראת משפכי מבט שממסגרים נקודות ציון רחוקות, יהיה מעניין לראות את משפכי המבט האלה נשמרים גם בקנ"מ הזה ולהבין איך הם תורמים לארגון השטח. אני לא משוכנע בכלל לגבי ההערה השנייה של יונתן לגבי הגבלת המבט על ידי צמחייה וכו' לא נראה לי שזה בהכרח אופרציה קוהרנטית עם הפרויקט שלך. הדבר השני הוא החתכים הידניים, הם אמנם נראים טוב אבל לא ברור איפה הפ ממוקמים בשטח (תכנית מפתח תעזור) ומה התוכן שלהם, באותה רמה של סקיצה ידנית יכולת לשים כיתובים שיבהירו מה אנחנו רואים, כרגע החתכים הם "חוויתיים" משהו ולא מאוד אינפורמטיביים.
בהמשך להערה הראשונה לגבי הפריימינג - אני חושב שאת צריכה להשתמש בפרספקטיבות (ידניות אם את רוצה) על מנת לתת יותר תחושה תלת ממדית, את משתמשת הרבה בדו מימד (באופן מוצלח רוב הזמן) אבל חסר חומר תלת ממדי.
לילה טוב
יובל