Monday, January 7, 2008

עינת -07.01.08

תודה

2 comments:

Yonatan Cohen said...

עינת שלום
התקדמות יפה
המהלך שבו ערבת בין שכבה קיימת של בינוי טיפוסי בראשון לציון ובין טקסטורה קיימת של דיונה מוסיף לדעתי ומקדם את הפרויקט.
גם המעברים שבין ייצוג בתוכנית ובקולאז' מראה נראה טוב מה גם שנראה לי שאת מצליחה לשחק בין רקע ובין אוביקטים, בין מה שמסתיר ומה שמוסתר בתוכנית.
חסר לי בשלב זה קונטקס כללי של האתר, איפה יהיה בנוי על בטוח, איפה אולי לא ואיפה בטוח לא כך שתוכלי לקבל תמונה של האנ"מ בהקשר העירוני שלו.
יונתן

Yuval Yasky said...

עינת,
יונתן השיג אותי. אני גם סבור שההתקדמות מעניינת ויפה. עם זאת, וזה היה המסר הכללי שלי בהנחיות האחרונות, צריך לדחוף קדימה את הפרויקט לכיוון של קנה מידה יותר מפורט ולהתחיל להראות את המרכיבים של האנ"מ ואת נקודות העניין העיקריות שבו באופן שיקנה לפעולות שלך יותר אמינות ויתר ביסוס. אני חושב שהפעולה שנקטת של שאילת הגריד של העיר הותיקה, השתלתו בשטח וכיסויו על ידי המערכת "הטבעית" כדי ליצור תבנית חדשה של כיסוי שטח היא מעניינת וטובה, היא מהווה מצע שניתן להתחיל לפרט ולדייק קצת יותר בתכנית וחתך ע"מ להגיע להבנה יותר טובה של האפקטים הנופיים של האופרציות שאת הפעלת על האתר. דבר נוסף, שוב כלקח מההגשות וחלק מהנחיה כללית שנתתי, צריך להכניס חזרה את הקונטקסט הרחב לתוך העבודה, כפי שיונתן העיר לך.
לילה טוב,
יובל