Monday, January 7, 2008

נטע/ הגשה 13

http://enm4.blogspot.com

נטע

2 comments:

Yuval Yasky said...

נטע,
טוב מאוד שעזבת את הפוטושופים והדיאגרמות האבסטרקטיות ועברת לתכנית בקנ"מ שניתן לקרוא ולהבין. אני חושב שהפרויקט שלך צובר אמינות דרך הפעולות האלה וזה יקדם אותך בכיוון הנכון.
נראה לי שיהיה מעניין אם תתחילי כבר בשלב הזה לרדת לרזולוציות עוד יותר מדויקות כפי שדיברנו ביום חמישי. ניתן לזהות כבר עכשיו מספר נקודות מייצגות בתוך התכנית שכדאי לתת לגביהן מושג יותר מפורט- בתכנית, חתך ובפרספקטיבות. אותי מסקרן לדעת למשל איזה מבטים את ממסגרת על ידי משפכי המבט, ובאיזה דרכים את יכולה לכוון את המבט מתוך הסטריפ הלאה למרחק, את זה את תוכלי לעשות רק כשתגיעי לקנה מידה הרבה יותר מפורט (ניתן עם סקיצות ע"ג תמונות. נדמה לי שבתכנית של ה 1:5000 שלה הפרוגרמות הן מונחות באופן מאוד מיכני עדיין, הגזור והדבק לא יכול לעבוד באופן כ"כ לטראלי את חייבת להתאים את הפרוגרמות לשטח - גם לשטח שאת מייצרת (הסטריפ והחלוקה הרוחבית) וגם למורפולוגיה הקיימת בשטח עצמו (טופוגרפיה וכו') כמובן שישנה אפשרות (כפי שאת עצמך העלית כמדומני) שפרוגרמות ישבו אחת בתוך השניה וכו', כרגע בתכנית האחרונה שאת הצגת לא ניתן לראות את התופעות האלה וחבל.
לילה טוב,
יובל

Yonatan Cohen said...

נטע שלום
בקצרה
ההתקדמות טובה.

חשוב להבין שבמצב עתידי הכל יהיה בנוי או לפחות חלקים משמעותיים, איך נראה האנ"מ מבחוץ, מהשכונות מהכבישים וכו.

כאשר את מייצרת משפכי מבט בתור גוף בעל נפח – פרדס, צמחיה... החלק הנראה הוא בעיקר השולים. ניתן להסתיר בתוך האלמנטים פרוגרמות נוספות.

המוטיבציה הוויזואלית היא חשובה, אבל יש עוד דברים. תחשבי על תהליכים- שלביות, תפעוליות, תפקיד בתוך עיר/מדינה גוש-דן.
ליל מנוחה
יונתן