Sunday, January 6, 2008

אריאל / שבוע 13

הי, מתעדכן

ובעניין הפרוגראמות; מכיון שהבלוג פתוח לכולם-
מי שרוצה גישה למייל עם הפרוגראמות,
שידבר איתי ביום ה' ,
או שישלח לי מייל ואחזור אליו עם הסיסמא.

1 comment:

Yuval Yasky said...

אריאל,
בתחושה שלי יש בעבודה המוצגת השבוע משום פריצת דרך בפרויקט שלך, התחושה נובעת מכך שאתה מתחיל לתת סוג של טקטיליות שלא היה בפרויקט עד כה. ניתן להתחיל לחוש את ההתערבות שלך בקנ"מ באופן מפורט יותר ואותי בכל אופן זה מרתק לראות לאן ההתקדמות הזו תוביל.
מספר שאלות - לגבי רצועת הבינוי, האם לא היה יותר נכון לפרוט אותה לשתי רצועות שונות , אולי הן שזורות אחת בשניה אבל הן לא זהות וגם לא מופעים שונים של אותה תופעה? עושה לי רושם שהמסה הכתומה שהיתה שם מהשלבים הראשונים של הפרויקט צריכה להתפרק לבינוי ולתשתיות, ביניהן אני סבור שאתה צריך לפזר רצועות ירוקות מתוך הרצועות שאתה מפתח כדי להפריד בין תשתיות טורדניות למגורים ולשאר הפרוגרמות. תובנה זו היא פועל יוצא מיידי של הפירוט שאתה מתחיל להעניק לפרויקט וזה בעיני הוכחה לכך שאתה צריך להמשיך ולפרט את הכלים והפריסה שלהם ע"פ השטח.
השאלה השניה היא לגבי הבינוי, לא ברור לי מדוע אתה מפזר את הבינוי בסטאגרט ולמה ישנם מין גשרונים בין המסות של המבנים, את מי ולמה זה משרת??
האם הקטלוג שהתחלת לגבש יכיל את כל סוגי הגבולות, או שאתה תפתח אותו גם לסוגי המילוי (כמו קטלוג הפרוגרמות שאנחנו ביקשנו שתגבשו?
תמשיך,
יובל